Leta i den här bloggen

onsdag 22 oktober 2008

Inre spaning...

Hepp!

För att lätta upp tillvaron lite bestämde jag mig för att bedriva lite inre spaning på jobbet!
Låter kanske lite mysko, men som alla vet, så vill man bara ha nåt fint att titta på ibland, när livet känns trist, eller bara behöver lite ögongodis för att pigga upp dagarna på jobbet.

Så tror jag nästan alla gör, fast de inte säger det högt. Nog tror jag att "alla" kollar in nån, även de som är gifta och har sitt på det torra!
Nog finns det ett och annat att titta på på arbetstid, och jag har många glada, underbara kollegor i uniform ska du veta!

Den inre spaningen har lett till en upptäckt! Jag har nämligen "sett" en kollega,behövdes kanske inte så mycket inre spaning för det faktiskt, hade spanat lite förut...Nåja, i vilket fall som helst så är det en person jag vill lära känna bättre, men jag vet inte om det är ömsesidigt. Den som lever får se, jag är i dagsläget inte intresserad av nåt förhållande, bara lära känna folk!

Kanske blir jag inte nunna trots allt, eller oxå får nunneklostret i Falun en ny medlem inom kort!

Nu undrar du förståss vem det är? Tänker jag inte säga...

1 kommentar:

Hannatildas hörna sa...

vi undrar inte, vi vet redan....hihi ;)