Leta i den här bloggen

onsdag 29 oktober 2008

Lill-lördag!

Ja, jösses! Veckorna bara flyger iväg, snart är det helg igen!
För min del betyder det att jag och barnen får umgås,jag var och hämtade dem idag, vi har byten på onsdagar. Det funkar faktiskt jättebra, ungarna verkar ta det bra, så bra man nu kan förvänta sig!
Jag har längtat kopiöst efter dem och det verkade vara ömsesidigt! Blev långa och hårda kramar när jag dök upp på dagis idag.
Nu sover de gott och laddar sina batterier inför morgondagen. Grabben hade önskemål om att baka kladdkaka imorgon, så det får kanske bli en sån, misstänker att det är det roligaste/godaste att slicka ur bunken!

Ska väl ta och krypa ner i sängen jag med, har just avslutat ett tvåtimmars telefonsamtal, så nu är det sovdags och nattinatti, för både stora och små!

Må så gott och var rädd om de du håller av!
/Bejben

Inga kommentarer: