Leta i den här bloggen

måndag 20 oktober 2008

Höstresan närmar sig!

Hösten är här nu, och jag bara älskar att krypa upp i soffan med fullt av tända ljus runtom mig, en bra bok och kanske ett glas vin i handen.

Ja, det är ju det jag drömmer om att göra, när lugnet har lagt sig om kvällen, dvs mina två huliganer har somnat och friden sänker sig. Tyvärr har jag inte kommit så långt än, men snart så!

Hösten innebär även att det är dags för den obligatoriska höstresan med tjejgänget, så även i år. På fredag bär det nämligen av, vi är 5 st som ska dansa, äta god mat, dricka vin och fnittra hela dagen och natten lång! Ska bli så himla kul!
Jag vet ju att i det här sällskapet så har man alltid trevligt och jag brukar ha ont i kinderna när vi åker hem, för man skrattar så mycket!
Kommer kanske inte att lägga ut några bilder från resan, det brukar inte bli några bilder tagna....ni vet väl vad man säger: Det som inte finns på bild, har aldrig hänt!;)

Ha en bra vecka mina vänner, tycker om och älskar er!

Inga kommentarer: