Leta i den här bloggen

lördag 4 april 2009


Ja, då var jag tillbaka i verkligheten igen, och den fina, solbrända färg som jag hade vid hemkomsten, flagnar av fortare än man kan säga solskyddsfaktor 30! Nåja, det är ju som det är, bär på ljuvliga minnen av Thailandsresan, och de minnena kan då inte flagna bort, de sitter som gjutna i mitt hjärta! Skulle jag glömma, så kan säkert ca 385 bilder hjälpa minnet på traven!

Väl hemma i Sverige igen, så fick min dotter vattkoppor, så det var bara att gilla läget och stanna hemma med henne, räkna prickar, ge Alvedon och trösta när klådan blev för jobbig. Hon hade några riktigt jobbiga dagar, med koppor även i rumpan, öronen, munnen och ögonlocken..tror hon hade en miljon vattkoppor!Sonen fick sina vattkoppor innan jag åkte utomlands, så det var redan avklarat för hans del , tack och lov!

Har hunnit jobba lite oxå, och allt är väl nästan som vanligt, njuter av det fina vårvädret på min balkong på lediga stunder, samt njuter av att tillbringa tid tillsammans med min "kapten" och kärlek. Allt känns bara så himla bra mellan oss, och kan väl inte bli annat än bra heller?

Det börjar verka kärlek, banne mig!

Må så gott i vårsolen, och var rädd om varandra!

Inga kommentarer: