Leta i den här bloggen

onsdag 29 april 2009

Norge-weekend!

Jag och dottern i skogen!
Fotbollen hann aldrig kallna, men morbrors hund lyckades få tag i den och bet sönder den innan vi hann säga voff! så kan det gå!
Ivriga barn hjälper till att bära in ved till stugan så vi kunde elda i kaminen, det var kallt på natten.

Intill den här skylten, typ 10 meter längre bort, hade någon staplat upp ett stort lass timmer....är vi i Norge eller är vi i Norge? ;)

Helgen var fin, vi hälsade på släkt och inhandlade norskt lördagsgodis, och tror du inte på 17 att jag lärde mig dricka rödvin oxå! Jodå, när barnen somnat och lugnet sänkte sig i stugan, satt jag med rödvin i glaset och tyckte det var gott! se där vad man kan lära sig, jag som inte tyckt om rött vin förut...kanske jag är vuxen nu? ;)

1 kommentar:

Hannatildas hörna sa...

då lär jag aldrig bli vuxen....