Leta i den här bloggen

söndag 25 september 2011

Ljuset i tunneln är inget tåg!


Jag ser en ljusning gott folk, jag ser en ljusning!

Ja, tron´t du på f...n att förkylningen jag dragits med så sjukt länge nu, har börjat ge sig en aning!
Inte så att jag är jättepigg, men ändå en markant skillnad på bara ett par dagar, känns jätteskönt!
Jag längtar som sjutton efter att ta en springtur eller göra processen kort på gymmet, får se när jag kan våga mig på det, känns inte riktigt läge för det än, när snoret och hostan finns där.
Centrera

Och sen, till råga på allt, så ska jag på en aldrig så liten intervju på tisdag, ang ett jobb till mig!
Kan inte säga något om vad det är än, men blir det av så lovar jag att avslöja det!
(om det är någon som är nyfiken förståss)


En tredje grej som gör mig lite glad är att jag vid veckans träff hos min kostrådgivare ställer mig på vågen och har prickat 32-kilos strecket nu, ja, alltså jag VÄGER inte 32 kg, utan jag har GÅTT NER 32 kg!
Hurrar lite för mig själv där!


Hoppas väl förståss att dessa små saker, som ändå är stora för mig, är ett tecken på att oturen har vänt till tur nu, för nu är jag ärligt talat less på oflytet!

Jag är så värd lite framgång nu!

Håll tummarna för mig angående tisdagen är du snäll?

5 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Du är så jävla duktig Arna!!!! Heja dig! Och nu får du ta och hänga med p friskis :)

Bejben sa...

lööver dä , att så fort jag är back on track på riktigt, så ska jag göra ett försök på Friskis! Har ett kort där, som kanske går att återuppväcka! ;)

Anonym sa...

Men Super duktiga du!!!!! =) tänk om en annan oxå kunde vara en bråkdel så duktig.....;) kram kram Annelen ps, jag brukar kolla din blogg lite då å då =D

Superlille sa...

32 kilo = helt j-a otroligt bra gjort!!!/Lillemor

Bejben sa...

tack för berömmet!slickar i mig, för det kan behövas när orken tryter! ;)