Leta i den här bloggen

tisdag 6 september 2011

Undersökning!

Mys med nytillskottet i familjen, lilla Wilma.

Hej du läsare! (för det är ju ett par stycken iallafall)

Medans jag ligger på soffan och kurerar förkylningen, tänkte jag göra en liten undersökning bland er som läser min blogg!
Det jag vill veta är:
  • Vad vill du läsa om i min blogg?
  • vad vill du INTE läsa om?
  • Är det något du undrar, något du vill veta om mig?Ställ frågan, och jag svarar!
  • Vill du se ett nytt inlägg varje dag, varje vecka eller hur ofta bara önskar du att jag ska få arslet ur vagnen och posta nåt nytt?
Så, kom igen nu, var inte blyga!
Hjälp mig att boosta bloggen lite!
Dessutom vore det kul att få en liten vink om vilka det är som egentligen läser min blogg...även om jag har en liiten aning.

Host host på er,måtte ni hålla höstförkylningen borta!

1 kommentar:

Bejben sa...

men herreguuuuuud! nästan 20 personen som varit in här, men ingen som vågar lämna en ynka kommentar och delta i min lilla anspråkslösa undersökning?!

Nu e ja besviken....