Leta i den här bloggen

onsdag 28 september 2011

Plötsligt händer det!


Ehhuuuuum! Är det någon här? Pssst!

Som jag berättade i tidigare inlägg, så var jag iväg på en liten anställningsintervju igår.
Gick och hetsade upp mig och nojade om ditten och datten, fast jag egentligen insåg redan innan jag åkte dit att jag inget mer kan göra än att hoppas och be en stilla bön att det skulle gå vägen.


Å vet ni? Jag fick jobbet!

Kan säga att jag är nöjd som tusan för det här jobbet, som visserligen börjar som vikariat/timmis, men som på sikt kan leda till nåt permanent.

Branschbyte för en sliten gammal 2-barnsmorsa funkar tydligen det med!

Å jag kan ju bara säga så här till mina blivande kollegor:

"ni har ingen aning om vad ni gett er in på!"

3 kommentarer:

Superlille sa...

OJ! Grattis! Det går bra nu! :-)
/Lillemor

Anonym sa...

Instämmer med Hustru! Härligt! :-D

Ny bransch? Buss eller gods?

Bejben sa...

tack ska ni ha!
varken buss eller gods!

En klädaffär!
Herrkläder!

Kanske har gett mig ut på djupt vatten, men jag längtar! ska bli såå roligt att få göra nåt nytt!