Leta i den här bloggen

lördag 29 oktober 2011

Fel veckor går fortast!


Men hej på er!

Swisch, så har en vecka passerat i rekordfart igen!

Tycker att veckorna när barnen är här, går så märkligt mycket fortare?
Förstår inte riktigt, det borde kunna vara tvärtom!(jag har barnen varannan vecka)


Det går liksom i ett här....upp snortidigt, jobba sej lite,stapplar runt på tåget med grym träningsvärk i muskler jag inte visste existerade, kommer hem sent, lagar mat, tvättar, städar,tömmer kattlådan, torkar barnrumpor,hänger tvätt, tar en dusch,hoppsan mat igen, lägger mig lika tidigt som barnen, upp tidigt igen, sambon fixar lämning och hämtning av barnen då jag sover borta mitt i veckan....och så där håller det på.

Men vet ni vad? jag klagar inte egentligen....önskar mig bara lite fler timmar på dygnet...så kanske inte påsarna under ögonen blir så där ruskigt stora!

Swisch! och helt plötsligt är det måndag igen och ny vecka, nya möjligheter att göra bort sig!

Inga kommentarer: