Leta i den här bloggen

fredag 5 juni 2009

Tantvarning!?

Idag är det "tantvarningens dag!"
Verkar inte bättre faktiskt, det ser ut som om jag börjar bli gammal och grå, en liten grå mus, emlig och ynklig, som inte kan sova om nätterna, drömmer sjuka drömmar som inte ens ska nämnas här....

I morse åkte
Kaptenen iväg strax före 04.00 (ja, det är jävligt tidigt, men han är lokförare och straffas därefter), jag somnade om och beställde sovmorgon, dvs att sova tills jag inte behöver sova mer.
Å vad tror ni händer? Slår upp de melerade kl 7.39 piiiiiiiiip!

Åt helvete, det är vad det är!

Kunde inte somna om...fast jag ville, tro mig!

Då återstår frågan: är det tantvarning?...ja, jag vet, ni kommer att svara
Jaaaaaaaaaaaaaaa!

Jag kan ta det.
Jag kan ta det.

3 kommentarer:

Hannatildas hörna sa...

det e både tantvarning o dinosaurievarning gumman, det vet du...

Bejben sa...

jag sa att jag kunde ta tantvarning...

Anonym sa...

ni har glömt beroende varning. detta bådar inte gött gumman det blir ordnat boende snart; )