Leta i den här bloggen

tisdag 2 juni 2009

Vasst läge!

Olycksfågeln har gjort det igen!
Ja, jag har nog varit lite slarvig, eller kanske har jag bara maximal otur? Stod och skalade potatis idag, när jag slant och skalade av lite av fingret på samma gång!
Satans! det är inte första gången, och förra veckan brände jag mig i handen på en plåt när jag bakade bullar, samt stack en nål rätt igenom långfingret så blodet rann....

Det har nått till den punkten nu, att Kaptenen regelrätt ber mig hålla mig undan vassa föremål i köket och låter mig på nåder hantera osthyveln under bevakning förståss!

Nåja, jag kanske inte har varit helt fokuserad på vad jag hållit på med, jag får skylla på det...

Imorgon styr jag kosan mot Mjölby, tänker inte hantera nåt annat än min fyrkantsnyckel och tidtabellen då! Måtte det gå vägen!

Må så gott kära vänner, har ni plåster över så vet ni vart ni ska skicka dem!

1 kommentar:

Hannatildas hörna sa...

"skit bakom spakarna" ... ;)

kram gumman!