Leta i den här bloggen

torsdag 6 oktober 2011

Before and after, part two!

september 2011

februari 2011

Nu kunde jag!
Här syns det ju faktiskt.....även om det känns fruktansvärt pinsamt att lägga ut extremt fula bilder på mig själv, så är det lite som i ett självläkande syfte: för jag ska ALDRIG nånsin bli så stor igen!

Det är nu jag börjar hitta tillbaka till mig själv igen, jag orkar leka med barnen, värken i kroppen är borta, jag orkar och framför allt så VILL jag träna på gym och springa,jag kan känna mig fin i kläderna, jag törs visa mig i bikini på badhuset med barnen, vilket jag inte gjorde för ett år sedan...
Jag vill,hoppas och tror att mannen och barnen är stolta över mig,även om jag inte är helt färdig än, har några kilon kvar innan jag är nöjd.
Jag är tillbaka! This is me!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oootroligt! Snacka om "före och efter". Vilken bantningspreparatreklambyråkonstdirektör som helst skulle gå i helspinn för bilderna.

Men akta dig så du inte försvinner, det vill vi verkligen inte! :-)