Leta i den här bloggen

lördag 22 oktober 2011

Jak sänna ontet pörja komma!

Oach, va ont det gör!

Ja, ont ska med ont fördrivas, kan inte sägas nog många gånger!

Var en repa på gymet igår och drog väl på lite mera vikter än jag gjorde förra gången, så redan på väg därifrån så kände jag ontet komma krypande i rumpan....en benpress from hell gjorde träningsvärken finfin!

Armarna är som stockar och gör ont i varje rörelse jag gör, men jag tröstar mig med att det är en bra värk, det ska ju kännas att jag jobbat med kroppen!

Så jag "klagar" ganska högljutt över hur ont det gör, men egentligen så GILLAR jag att det gör ont!

Ja, jag är lite knäpp......

Nu ska jag njuta av helgen, efter en natt i Malung, rälsbrott utanför Vansbro på vägen ner igen, sent tåg till Mora med allt vad det innebär. Är slut som artist.

Over and out!

Inga kommentarer: