Leta i den här bloggen

torsdag 13 oktober 2011

Insikt på rälsen!

Hallå där!

Efter 3 supertidiga mornar är jag relativt trött, men fick sovmorgon helt till 07.00 idag! Yey!

Ja, det är sovmorgon det, när klockan har ringt runt 04.00 tidigare i veckan!

Igår hade jag en helt fantastiskt bra dag på jobbet! Solen sken, höstlöven skimrade i olika färger där vi susade genom landskapet på väg mot Mjölby.
Frostiga träd och hala plattformar gjorde morgonen spännande, fast på olika sätt!


Kom på mig själv att titta ut genom fönstret i tjänstekupén och bara njuta!

Allt flöt på jättebra, inga konstigheter, trevliga resenärer, inga tjuvåkare, trevlig lokförare, god lunch i Mjölby...vad mer kan man önska?....


Än en gång blev jag påmind om att jag tamejfan har världens bästa jobb!

Inga kommentarer: